Het leven zoals het is: Japan

Sunday, April 29, 2007

Trouwen in Japan...

... gaat er zo aantoe!
Hoewel tegenwoordig de meeste Japanse meisjes zot zijn van de westerse trouwjurken, zijn er ook nog een heel aantal die in een traditionele Japanse kimono trouwen. En aangezien men hier op het Internationaal centrum van de universiteit iemand kent met een bruidswinkel, mogen alle buitenlandse studenten aan Kansai University zich voor één keer in zo'n trouwjurk laten steken.
De vrouw van de bruidswinkel is geweldig! Ze babbelt aan één stuk door en houdt natuurlijk ook van thee en koekjes! Heerlijk toch, die obaachan!

Ik ben al heel erg lang aan het proberen om foto's up te loaden, hier op Blogger, maar aangezien dat niet lukt, verwijs ik jullie door naar mijn msn-space.
http://hilde-in-japan.spaces.live.com , de map 'trouwen in Japan'



1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wauw! ik herken u amper op de foto's!
Wel raar om te denken dat uw schooljaar net herbegonnen is terwijl dat van mij nog maar een weekje duurt. Een bewijs dat je écht wel ver weg zit ;-)
Blijf er nog zo lang mogelijk van genieten daar bij de jappen!
Knuffel!
Heleen

19:43  

Post a Comment

<< Home