Het leven zoals het is: Japan

Saturday, March 03, 2007

Daar is de lente...

Hier ben ik weer! De twee weken in Osaka, de stad die ik ben gaan beschouwen als mijn nieuwe hometown, zijn alweer voorbij! Morgen (om 7u) zal ik met de backpackcircle (en Judith en Ruben) voor een weekje naar Okinawa vertrekken. De terugkeer is voor 11 maart gepland. Meer nieuws zal daarna volgen, maar voorlopig wou ik toch maar even laten weten dat ik nog leef en alles goed gaat!
De seizoenen zijn niet alleen in Europa in de war en dat was te merken toen we een paar dagen geleden met Wim (Belgje die een jaartje in Matsumoto verblijft) naar Osaka-kasteel trokken. De kersenbloesems, die pas vanaf half maart horen te bloeien, deden dat nu al!
Ons hoorde je niet klagen, 't was een mooie dag en we waren blij om Wim nog eens te zien!

Tot de volgende!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home