Het leven zoals het is: Japan

Monday, February 05, 2007

nog wat sfeerbeelden

Vanavond vertrek ik op mijn volgende trip, deze keer naar het meest noordelijke Japanse eiland, namelijk Hokkaido. Samen met de twee Amerikaanse meisjes Cat en Natale, zullen Judith en ik er onder andere naar het 'sneeuwfestival' (雪祭り) gaan kijken. We zullen terug zijn op 16 februari. Ik zal deze post afsluiten met een paar sfeerbeelden van de vorige trip doorheen West-Japan.
Geniet allemaal van de welverdiende lesvrije week!






Masato en Michael poseren bij de pizza
















Okonomiyaki in Hiroshima

en de inkomhal van het Aster Plaza Youth Hostel...

Michael en met de hond van de jeugdherberg op de berg in Ikeda









Vriendelijk koppel uit Ikeda dat ons op udon trakteerde

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hej hilde

naar mijn gevoel zou je ook terug moeten zijn van je uitstapje na de roadtrip, ik kijk alweer uit naar die nieuwe verhalen..

ik mis je

Katrien

17:56  

Post a Comment

<< Home