Het leven zoals het is: Japan

Saturday, January 13, 2007

The roadtrip

Maandag 15 januari wordt de begindatum van mijn volgende Japanse avontuur.
Ik zal gedurende 2 weken met Michaël, mijn collega uit Leuven, gaan liften. We zullen proberen om zover mogelijk in Kyushu te geraken en dan via Shikoku terug te keren.
De meeste Japanners wisten mij tot nu toe te vertellen dat liften in Japan niet gedaan wordt, maar volgens een aantal websites van buitenlanders zou liften hier heel gemakkelijk zijn...
Veel succes aan de hardwerkende studenten in België! Ik denk aan jullie!

Tot binnen twee weken!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hej lieve hilde

15 januari is het begin van de hel die ik 3 weken zal moeten verdragen, de blok is al 3 weken bezig, en dat ben ik nu beu, vanaf maandag beginnen de examens en kan ik beginnen schrappen, maar ik zal echt geen rust meer kennen tot 1 febr, heb er geen zin in, maar eens je bezig bent, zal het wel lukken zeker ? vandaag echt ziek geweest van de zenuwen, stom !
maar ja, winne zij me zo een soort rijmpje over dat studeren niet eeuwig duurt, en is natuurlijk wel waar, dus wel zullen maar effe doorbijten...
hildeke ik mis je zenne, maar tot binnen 2 weken :-)

knuffel
katrien

19:16  
Anonymous Anonymous said...

veel plezier. kga uw blogs wel misse, tis wel fijn omda t leze als ontspanning of om het beter te zegge als excuus om ni te moete lere
groetjes

15:16  
Anonymous Anonymous said...

volledig mee akkoord Alles!
Hilde, geniet ervan!
knuffel
Hel1

19:59  
Anonymous Anonymous said...

ey hilde
kheb kei goe nieuws voor u. vandaag staan er een paar foto's van de nieuwe zomercollectie van dior in de krant. wat een collectie! allemaal japans! kimono's! ge gaat helemaal in zijn als ge uwe kimono dan aan doet, geen excuus dus...
groetjes

15:45  
Anonymous Anonymous said...

hej hilde, de examens zijn bijna gedaan, dus ik vermoed ook dat jou rondreis er een beetje opzit ? ik wil verhalen horen :-)
hoop dat het wat is meegevallen !!
ik mis je

Katrien

11:41  

Post a Comment

<< Home