Het leven zoals het is: Japan

Thursday, September 21, 2006

Donderdag 21 september

Aan internet geraken blijkt hier echt niet zo vanzelfsprekend als je misschien wel zou denken van een hypermodern land met de zotste snufjes! Vanaf vandaag ben ik officieel student van Kansai Daigaku en kon ik dus voor het eerst het IT center gebruiken, dacht ik... Voor zo'n grote universiteit waren er maar 60 computers beschikbaar en het was daar dus vreselijk druk. Judith en ik waren samen gegaan en dachten dus dat we zoals in Leuven met onze gebruikersnaam en paswoord wel ver genoeg zouden geraken, maar dat bleek niet zo. We moesten eerst de regels lezen dan binnen de tien min. een test erover afleggen. Ons Japans bleek echter niet goed genoeg, maar met wat hulp (lees: zij deden het voor ons) van de mensen van het Kokusai kouryu Center of Internationaal Centrum lukte deze test perfect ;)
Dus vanaf morgen zal ik deze blog op school proberen bij te houden!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik kijk er al naar uit om de avonturen van ' Hilde in Japan ' te lezen...

Dikke kus en laat ze daar maar een poepie ruiken!

WINNE xxx

16:54  
Blogger Hilde said...

Komt in orde;)!

03:09  

Post a Comment

<< Home